tirsdag den 14. april 2015

Endnu en blog, virkelig???

- Tænker du måske. Har blogland virkelig brug for flere blogs? Måske ikke, men jeg vil nu gerne give mit besyv med alligevel!

Hvad er bloggens tema så?
Sådan helt overordnet kommer bloggen til at handle om diverse kreative sysler. Jeg hækler, syr og er lidt forelsket i tanken om selvforsyning. Det med selvforsyning bliver dog aldrig en realitet, ikke sådan rigtig for alvor i hvert fald. Jeg holder det i det små, så som dyrkning af grøntsager, bager eget brød, kærner smør osv. Jeg kommer aldrig til at holde slagtedyr, malkekøer eller lignende, men høns kunne være dejligt!

Hvad kan du som de andre ikke kan?
Det må stå hen i det uvisse, for det ved jeg egentlig ikke. Men jeg håber på at kunne inspirere lidt hist og pist med mine krea- og køkkensysler. Måske krydre tilværelsen med et lille smil?

Hvem er du så?
Mit navn er Christina, efternavnet er Reffs, deraf bloggens navn. Jeg er i skrivende stund 27 år, men en fødselsdag lurer lige rundt om hjørnet. Jeg er gift med Claus og sammen har vi to skønne unger, Frej på 3år og Esther der lige er blevet 8 måneder. Derudover har vi hunden Viki (aka husrotten) og katten Felix. Når jeg ikke barsler, arbejder jeg som sygeplejerske, hvilket min mand for øvrigt også ernærer sig ved.

Tak fordi du læser med!
 - Christina. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar